عدم مشاهده عکس ها

به دلیل فیلتر شدن گسترده سایت های اشتراک و میزبانی عکس توسط رژیم، در صورت عدم مشاهده عکس ها از ابزار های دور زدن این فیلتر استفاده کنید.
آلبوم جدید Taylor Swift به نام Speak Now تا دو ماه دیگه وارد بازار می شه (25 اکتبر). وی این قضیه رو هفته ی پیش موقع چت کردن با طرفداراش اعلام کرد.
این آلبوم شامل 14 آهنگ هست که شعر همه آهنگ ها رو خودش گفته! آلبوم قبلی این خواننده ی 20 ساله (به قیافه اش نمی خوره 20 سالش باشه) یعنی Fearless که در سال 2008 منتشر شد یکی از پر فروش ترین آلبوم های سال 2008 و 2009 بود و 7 ملیون نسخه از اون به فروش رسید و همچنین تونست 4 جایزه گرمی و جوایز متعدد دیگه ای رو نصیب خواننده ش بکنه.
آهنگ The Best Day که یکی از زیباترین آهنگاش (به نظر من) هست رو می تونید از لینک زیر ببینید:
http://www.youtube.com/watch?v=memsP8-k5Ew
عکس پانورامای 70 گیگاپکسیلی از شهر بوداپست پایتخت مجارستان
تبدیل به بزرگترین عکس دیجیتالی جهان شد.
قبلا عکس 45 گیگاپیکسلی شهر دوبی صاحب این رکورد بود.
حجم فایل این عکس که توسط دوربین های A900 سونی گرفته شده، 200 گیگابایت هست و اگه بخواین اونو پرینت بگیرین 15 متر طولش می شه.
در سایت زیر می تونین اونو ببیند:
http://70gigapixel.cloudapp.net/
یوتیوب محدویت زمانی فیلمهای آپلودی خودشو از 10 دقیقه به 15 دقیقه  داد.
موندم جای سه نقطه کاهش بنویسم یا افزایش! اگه کاهش بنویسم خوب 15 از 10 بزرگتره و افزایش می شه. اگه افزایش بنویسم می شه افزایش محدودیت که معنیش بر عکس می شه!
خلاصه از این به بعد تا حداکثر 15 دقیقه فیلم رو در یوتیوب می شه آپلود کرد.
سایت زیر یه موتور جستجوی اسلامیه به اسم "تقوا" که برای استفاده مسلمانان سفارشی شده.
http://taqwa.me/
حالا منظور از اسلامی بودن چیه؟ در زیر اولین نتایج نمایش یافته جستجوی بعضی کلمات رو می یارم (البته به شوخی):
1- آنجلینا جولی = نقش زن در اسلام بر اساس سیره فاطمه زهرا
2- کلیپ خفن = انواع کلیپ های مداحی و نوحه خوانی حاج آقا انصاریان
3- خدا = سایت رسمی دفتر آیت الله خامنه ای
...
عکس پس زمینه اش هم مربوط به قسمتی از دیوار غزه ست که نقاشی شده. پس حداقل برای حمایت از مردم غزه بجای استفاده از گوگل و یاهو از این سایت استفاده کنید! نمی ری فلسطین سنگ بزنی به تانک اسرائیلی دیگه اینکار رو که می تونی بکنی!
اینم یک روش اعتراض به سیاست های اقتصادی دولت اوباما

دانشمندان اعلام کردند که ممکن است جهان ما (تمام ستارگان و کهکشان هایی که می شناسیم) درون سیاه چاله ای باشد که متعلق به جهانی دیگر است!
حتی تصور این موضوع باعث می شه مخ آدم سوت بکشه. (به مخ کسی جسارت نشه فقط مخ خودم رو گفتم)
سرویس سوالات (Questions) فیسبوک به بطور رسمی شروع به کار کرد.
این سرویس مانند Yahoo Answers و چند سایت دیگه عمل می کنه و کاربران با کلیک کردن دکمه Ask Question سوالات خود را مطرح کرده و دیگر کاربران در صورت دانستن جواب به آن پاسخ می دهند.
سوالات مطرح شده در پروفایل دوستان شما نیز نمایش داده می شود همانند وقتی که در وال ی...ک نفر چیزی می نویسید
یکی از مشتری های شرکت کامکست که یکی از بزرگترین ارائه دهنده گان اینترنت در آمریکاست، نامه ای دریافت کرده که در اون از وی خواسته شده تا هر چه سریع تر بدهی خود رو که 0.00 دلار هست پرداخت کنه وگر نه سرویسش قطع می شه!
این عکس یه خودروی پرنده ست که به دست توانمند متخصصان غیر ایرانی ساخته شده!
یه زن توی آمریکا 1200 دلار خرج تبلیغات توی ایستگاه های اتوبوس کرده مبنی بر اینکه روز 21 می 2011 مسیح دوباره ظهور می کنه!
فکر می کردم فقط تو مملکت خودمون مخا اینجوری تاب ور می داره ولی انگار همه جای دنیا تعطیل پیدا می شه.
اگه بخوایم یه کم کنجکاو باشیم اون روز شنبه 31 ارديبهشت 1390 می شه اگه کسی حوصله داره بره ببینه اون ر...وز مصادف با چیز خاصی هست یا نه.
در ضمن می تونین با دفتر خامنه ای تماس بگیرین ببین وحی خاص در این رابطه بهشون شده یا نه؟
این بچه اگه بره قزوین بساتشو پهن کنه میلیاردر می شه!
این عکس ولادمیر پوتینه که سوار موتور هارلی دیویدسونه و داره می ره جنوب اکراین.
منو یاد سفر های استانی احمدی نژاد می ندازه ولی نمی دونم چرا؟
پوتین کجا و احمدی نژاد کجا! اون یکی از خوش تیپ ترین رجال سیاسیه و این یکی از بی ریخت ترین شون. اون یکی قدرت اول کشورشه و این یکی نوچه ای بیش نیست. اون یکی رو آدم تو خیابون ببینه جفت... می کنه ولی این یکی آدم دست می کنه تو جیبش یه چیزی بذاره کف دستش. خلاصه شباهتی نیست جزء اینکه هر دو به یه گرد همایی می رن. اون می ره گردهمایی علاقه مندان موتور سواری و این میره گردهمایی یه مشت ...
به کمک سایتی که در زیر معرفی شده می تونین چهره کسایی که تو ذهنتون هست رو شبیه سازی کنین.
http://www.pimptheface.com/create/

اینم یه استخر شنا وسط رودخونه! چکاریه آخه؟ پولشون زیادی کرده (کرده رو به لحجه شیرازی بخونین با حال تره). مگه خود رودخونه چشه؟ تو همون رودخونه شنا می کردن. والا تو مملکت ما توی فاضلابم شنا می کنن.
البته منطقی تر اینه، شاید اول استخر رو ساختن بعد واسه اینکه آبشو تامین کنند اومدن یه رودخونه از کنارش رد کردن و بعدم واسه این...که شنا گرایی که از راه های دور می یومدن از رفت آمد خسته نشن اطرافش خونه و آسمان خراش ساختن. الانم تبدیل به شهر شده!
عجیب نیست مگه اینجا قبر و چاه تبدیل به شهر نمی شه؟.
با نگه داشتن کلید چپ و بالای صفحه کلید موقع پخش یا متوقف بودن فیلم در یوتیوب می تونید بازی قدیمی و با حال اسنیک (مار) رو در قسمت پخش فیلم انجام بدین.
دو نمونه کلاه ایمنی جدید برای موتور سوارایی که میخوان هم واسه جونشون ارزش قائل بشن و هم با حال باشن.
جدیدا گزارش هایی از مشاهده هواپیما در سرویس نقشه گوگل شده که دو نمونه از اونا رو در عکس می بینید.
این بزرگترین کشتی تفریحی خصوصی دنیاست. صاحبش هم کسی نیست جز آقای آبرامویچ روس مالک باشگاه چلسی.
هواپیمایی که می بیندید باهاش مقایسه شده، بویینگ 747 هست.
کشتی ایی به این بزرگی می خواد چکار کنه؟ می خواد مسابقه فوتبال توش برگذار کنه؟
البته به درد هیچ کی نخوره به درد احمدی نژاد می خوره! می تونه باهاش بره نیویورک اجلاس سازمان ملل. همراه خودش هم چند هزار تایی بسیجی ببره اونجا واسش توی خیابون دست تکون بدن. لب مرزم واسه اینکه بهشون گیر ندن اونا رو توی هاله نورش قایم کنه!
سر راه هم اگه حس و حالش بود یه سر برن غزه رو هم آزاد کنند.
تعداد کاربران فیس بوک از مرز 500 ملیون گذشت. از 6 ماه پیش که حساسیت ها درباره حریم خصوصی کاربران در این سایت شدت گرفت و باعث شد تا این سایت توجه بیشتری به این قضیه از خود نشان بده و امکاناتی رو برای حفظ حریم خصوصی کابران در اختیار آنها قرار داد، آهنگ رشد کاربران آن  ریع تر از قبل شده است. نمودار این قضیه رو بخوبی نشان میده
این مرد 60 ساله ادعا می کنه که تونسته از طریق فیس بوک بیش از 1500 زن رو اغفال کنه و در حال حاضر حساب کاربریش در فیس بوک بسته شده.
بازم خوبه جوونی یاش فیس بوکی نبوده وگر نه الان آمار جوری بود که آدم به خواهر و مادر خودش شک می کرد.

آقای کامرون، نخست وزیر انگلیس در حال خوردن هات داگ کنار یکی از ایستگاه های متروی نیویورک.
بعد از ساندویچ خوردن نوچه پوتین (رئیس جمهور روسیه) توی رستوران، حالا آقای کامرون واسه اینکه کم نیاره اومده از یه دست فروش هات داگ خریده. من که کسی نیستم دیگه از همچین دست فروشی چیزی نمی خرم بخورم.
اگه این خاکی بازی یا ادامه پیدا کنه فردا یه رئیس جمهور دیگه پیدا می شه می ره کناره توالت عمومی چیز می خوره (مثلا سرپوزی که عقل درست حسابی ندار)، پس فردا یکی دیگه کنار فاضلاب چیز می خوره و ....
خلاصه کار به جایی می رسه که آدم هر گدا گشنه ای رو می بینه که چیزی دستشه داره می خوره، شک می کنه نکنه رئیس جمهوری نخست وزیری چیزیه.