عدم مشاهده عکس ها

به دلیل فیلتر شدن گسترده سایت های اشتراک و میزبانی عکس توسط رژیم، در صورت عدم مشاهده عکس ها از ابزار های دور زدن این فیلتر استفاده کنید.
یه ماهیگیر خوشانس در جنوب فرانسه تونسته این ماهی قرمز 15 کیلویی رو صید کنه.
این عکس تلسکوپ هابل یه ستاره کربنی در حال مرگ رو نشون می ده. همونطور که در عکس می بینید مواد تشکیل دهنده اش به صورت مارپیچ از اون داره خارج می شه که بسیار زیباست.
کیفیت عکس بالاست و می تونید اونو خیلی زوم کنید.
اینم عکس هوایی از شهری که هرگز نمی خوابه یعنی نیویورک که از ایستگاه بین المللی گرفته شده.
طبق گفته یکی از کارمندای تویتر، جاستین بیبر (Justin Bieber) خواننده ی 16 ساله کانادایی که این روزها خیلی طرفدار پیدا کرده، در هر لحظه حدودا 3 درصد از منابع سرورهای تویتر رو به خودش اختصاص می ده.
ملت علاقه مند چقدر بیکارن!
این مقایسه رفتن به توالت عمومی واسه شاشیدن آقایون و خانوما ست.
این آنجلینا جولیه که رفته پاکستان واسه دیدن وضع سیل زده های  اونجا.
می گم خدایی نکرده یه بلایی سرم مام بیاد شاید آنجلینا اومد یه سری به مام زد و دستی به سر و رومون کشید.
این زنی که توی عکس می بینید با خوردن 181 تا بال مرغ در 12 دقیقه تونست برنده قسمت مسابقه خوردن فستیوال جهانی Buffalo Wing بشه.
البته توی مملکت ما آخوندایی هستند که روی همشونو کم می کنن ولی به خاطر تواضعی که دارن نمی رن شرکت کنن. این تواضع واقعا ستودنیه چون نه تنها دارن از جایزه و معروف شدن می گذرن بلکه از غذای مفت هم دارن می گذرن که این خیلی همت می خواد.
این یه فنجونه که اگه اونو تحت یه زاویه خاصی کج کنید توی همون حالت کج می مونه.
این فنجونا خیلی به درد جلسات مجلس و هیئت دولت می خوره چون باهاش سرگرم می شن و از بیکاری در میان و  نمی شینن قانون الکی تصویب کنن.
ناسا قصد داره یه کاوشگر تحقیقاتی یه بار مصرف 180 ملیون دلاری رو روانه خورشید کنه که با برخورد به اون از بین خواهد رفت. به همراه این کاوشگر یه دوربین 3 بعدی و یه گیرنده ذرات باد خورشیدی هم هست.
این عکس سه بعدی از ویلیام شکسپیر (William Shakespeare) هست که بر اساس کشفیات سال 1940 از این نویسنده ساخته شده.
این یه خونه سیاره با تمام لوازم مورد نیاز حتی جکوزی (البته دختره روش نیست).
همراه این خونه می تونین یه پورشه یا یه جاگوار یا یه مرسدس Mini-Me داشته باشین که توی گاراژ مخصوص در زیرش جا می شه. قیمتش هم 840 هزار دلاره.
یه نوجوان بد شانس توی آمریکا وقتی می خواسته به یه فروشنده مواد واسه خرید پیامک بزنه، شماره طرف رو اشتباه وارد می کنه و  به یه پلیس پیامک می زنه!
پلیسه هم اول فکر می کرده کسی داره باهاش شوخی میکنه و واسه اطمینان بهش یه پیامک می زنه که قرارشون چقدر بوده و با پسره قرار ملاقات می ذاره که منجر به دستگیرش می شه.
حلقه صورتی که در این عکس بسیار زیبا دیده می شه بوسیله موج انفجار ابرنو اختر 1987A که 20 هزار سال پیش با یه انفجار بسیار عظیم به پایان عمر خودش رسید، ایجاد شده.
این یه نوع ماشین کوچک به نام Mini-Me هست که موتور 50 سی سی داره و از بچه 6 ساله تا یه آدم بزرگسال می تونن به راحتی سوارش بشن.
همچنین می شه بر اساس سلیقه سفارشیش کرد و اجزائی مانند تودوزی چرم، اگزوز اسپورت و موتور مسابقه و ... بهش اضافه کنید.
عکسی که می بینید مربوط به یه پروژه تحقیقاتی ناسا در سال 1979 می شه که به تازیگی توسط ناسا در اینترنت قرار داده شده.
ناسا مجموعه عکس های مربوط به 50 سال اخیر خودش رو توی فلیکر قرار داده که می تونید اونا رو در آدرس زیر ببینید:
http://www.flickr.com/photos/nasacommons
پلیس برزیل پسری رو دستگیر کرد که توسط یه گروه خلافکار اجیر شده بود تا از طریق تیر کمون تعدادی موبایل رو از بیرون یه زندون به داخل پرتاب کنه.
این پسر قبل از دستگیریش تونسته بود 4 تا گوشی رو با موفقیت بندازه توی زندون ولی گوشی پنجمی می خوره به نگهبان زندون و اونا از قضیه با خبر می شن.
اینم یه اورانگوتان که دوتا بچه شیر رو بغل کرده.
صحنه بسیار زیباییه.
این عکس ها زیبا لحظه برخورد گلوله با یه قطره آب رو نشون می ده که بوسیله عکاسی با سرعت بالا گرفته شده.
دانشجو های دانشگاه کورولادوی آمریکا باعث سقوط ماهواره ناسا درون اقیانوس شدند!
این ماهواره که ICESat نام داشت به مدت هفت سال در حال چرخش به دور زمین بود و اطلاعاتی درباره یخهای اقیانوس شمالی تهیه می کرد که بطور ناگهانی از کار افتاد.
وقتی دانشمندان نتونستن اون به کار بندازن از دانشجویان دانشگاه کورولادو تقاضا کردن تا بهشون کمک کنن تا اونو به زمین برگردونن. اونا قصد داشتن به کمک مقدار اندک سوخت باقی موندش اینکار رو انجام بدن ولی تلاش این دانشجو ها باعث آتش گرفتن ماهواره هنگام ورود به جو شد و در آخر درون اقیانوس سقوط کرد.
وزن واقعی این ماهواره 900 کیلو بود که بعد از سوختن به 90 کیلو کاهش پیدا کرده.
یه جوون شجاع با اعتماد به اثر لیدن فراست (Leidenfrost) دست خودشو درون نیتروژن مایع فرو کرد!
بر اساس گفته دانشمندان این اثر باعث می شه پس از فرو کردن دست درون نیتروژن مایع برای لحظاتی حباب های هوایی دور دست تشکیل بشه که مانع از منجمد شدن اون برا اثر سرمای 320 درجه زیر صفر می شه درست مانند وقتی یه قطره آب روی یك جسم داغ (مانند ماهی تابه ی داغ) می افته و بهش اجازه می ده برای مدت نسبتا طولانی بلغزه بدون اینکه تبخیر بشه و دلیلش هم اینه که ناحیه ای از قطره كه در تماس با سطح داغ قرار داره تبخیر می شه و لایه ای از گاز به وجود می یاد که این لایه مانع از انتقال گرما به بقیه قطره می شه و به قطره امكان می ده تا برای مدت بیشتری روی سطح داغ باقی بمونه.
حالا اگه این اثر نبود دست طرف درجا منجمد می شد مثل اون صحنه از فیلم ترمیناتور 2 که کامیون حامل نیتروژن مایع چپ شد و نیتروژن هاش ریخت و آدم آهنیه رو منجمد کرد.