عدم مشاهده عکس ها

به دلیل فیلتر شدن گسترده سایت های اشتراک و میزبانی عکس توسط رژیم، در صورت عدم مشاهده عکس ها از ابزار های دور زدن این فیلتر استفاده کنید.
این تصویر شفق قطبی سیاره زحله که توسط سفیه کاسینی گرفته شده. جالبه بدونین که اندازه این شفق قطبی بیش از 12 برابر کره زمینه.
این چیزی که می بینید ماشین حساب نیست بلکه یه مجموعه صندلی واسه نشستنه.
اینم یه سری آمار جالب درباره موتور جستجوی گوگل.
این نقشه جالب از شهر واشنگتن پایتخت آمریکاست که  با رنگ های مختلف نشانه گذاری شده.
هر نقطه معادل 25 نفر آدمه که سفید پوست ها با رنگ صورتی، سیاه پوست ها با رنگ آبی، اسپانیایی ها با رنگ نارنجی و آسیایی ها با رنگ سبز مشخص شدن.
جالبه طبق این نقشه سیاه ها و سفید ها توی دو منطقه جدا زندگی می کنن.
این عکس بسیار زیبا از شفق قطبیه که به کمک عکاسی با لنز باز گرفته شده.
این وسیله با حال رو اگه توی آب بندازین وقتی آب جوش اومد صدا می ده.
این کیم جول ایل رهبر کره شمالیه.
بیچاره سرطان داره و نفس های آخرشو می کشه. این آخر عمری یه دفعه هوس نکنه از بمب اتمش استفاده کنه و کل دنیا نابود کنه. خدا به خیر کنه.
مردی 33 ساله پس از جستجوی زیاد تونست مادر واقعی شو پیدا کنه که مادرش زنیه 62 ساله و رکورد دار درازترین ریش زنانه ست. این مرد در بچگی از مادرش جدا شده.
این دو عکس زیبا، نظمی که در ساخت و ساز خونه های حومه شهر رعایت شده رو نشون می ده.
اینم حاصل ازدواج خر و گور خر.
10 توصیه سیتی بانک به خانم هایی که می خوان توی محیط کارشون پیشرفت کنن و موفق بشن.
طرحی در عراق مطرح شده که بر اساس آن اگه مردای عراقی با خانمهای بالا 35 سال ازداوج کنند بهشون حقوق پرداخت بشه.
البته کسانی که این طرح رو مطرح کردن گفتن که قصد شون این نیست که زنها به عنوان یه کالای تجاری در نظر گرفته بشه و  می خوان زنهای مجرد رو به سر و سامان برسونن.
این عکس زیبا آماده شدن سفینه دیسکاوری رو برای پرتاپ در پایگاه کیپ کانورال (Cape Canaveral) فلوریدا نشون می ده.
این دوربین 32 هزار دلاری می تونه عکس هایی با کیفیت 80 مگاپیکسل بگیره.
این ساندویچ که همه مواد بکار رفته توش از بهترین نوعه و حتی روش خاک طلا هم ریخته شده 176 دلار قیمت داره.
دفعه بعد خواستین ساندویچ سفارش بدین یا قیمتش رو نگاه کنین یا موجودی جیبتون رو چک کنین.
پلیس انگلیس سه نفر را به به جرم دزدی از منازل دیگران به کمک فیسبوک دستگیر کرده.
این سه نفر با بررسی وضعیت (status) قربانیان خود در فیسبوک، پی می بردن که اونا چه ساعاتی از روز را در منزل نیستن و در آن ساعات اقدام به دستبرد زدن به منازل آنها می کردن.
پلیس اشیاء دزدیی به ارزش بیش از  200 هزار دلار از آنها کشف کرده.
این نشون می ده چقدر مردم به حریم خصوصی شون بی توجه شدن و حتی بیرون رفتن از خونه رو توی اینترنت جار می زنن.
ناسا موفق به تکمیل اولین نقشه توپوگرافی (نقشه عوارض نما) ماه شد. در این نقشه اثرات برخورد شهاب سنگ ها و سیارک ها در سه و نیم میلیارد سال پیش مشخص شده.
این ساختمون زیبا که شبیه کوهان شتره برنده جایزه بهترین ساختمون سال (LEAF) شده. این ساختمون توی دانمارکه و دارای 140 تا آپارتمانه.
گاوی که در عکس می بینید رکورد دار کوچکترین گاو دنیاست. بلندی این گاو تنها 33 اینچ یا 83 سانتی متره و در مزرعه ای در انگلیس زندگی می کنه.
پاریس هیلتون (یکی از وارثان امپراتوری چهار ميليارد دلاری هتلهای مجلل هيلتون) جدیدا 20 تا خرگوش خریده. اون که عشق حیوونه، 17 سگ داره و کلی گربه و پرنده و ... هم داره.
فقط احمدی نژاد رو کم داره تا لیست حیووناش تکمیل بشه. فکر کنم احمدی نژاد هم  واسه اینکه بره بغل پاریس هیلتون خودشو اینقدر به خریت می زنه.
این عکس ترکیب بسیار زیبای ابر، ماه، غروب خورشید، سیاره زهره و پرنده ها رو نشون که آدم رو به یاد شعر زیبای سعدی می ندازه:
ابر و باد و مه خورشید و فلک در کارند - تا تو نانی به کف آری و به غفلت نخوری
شرکت بویینگ قصد داره چیزی شبیه این عکس بسازه که به کمک اون توریست های فضایی رو بتونه به خارج از جو زمین ببره. این سفینه که اسمش CST-100 هست قادر به حمل 7 نفره و تا سال 2015 آماده می شه..
عکسی که می بینید شخصی رو نشون می ده که با چیزی شبیه میز غذا خوری با سرعت 130 مایل در ساعت در حال حرکته و رکوردی در این زمینه از خودش بجا می ذاره.
فست فود واقعی که می گن اینه.
با اینکه اکانت وزارت امور خارجه فرانسه در تویتر هک شده ولی شخص هک کننده هنوز داره سیاست های سارکوزی رو درباره کولی ها با لحن خودمونی تری بیان می کنه.