عدم مشاهده عکس ها

به دلیل فیلتر شدن گسترده سایت های اشتراک و میزبانی عکس توسط رژیم، در صورت عدم مشاهده عکس ها از ابزار های دور زدن این فیلتر استفاده کنید.
اینم اگزوز با حال
این آگهی با حال مخصوصا پارگراف آخرش واسه پیدا کردن گربه گم شده ست.
این دختر 7 ساله انگلیسی تقریبا 1000 کیلومتر به همراه والدینش به صورت رفت و برگشت از واشنگتن تا شهر پیتسبورگ (Pittsburgh) آمریکا رو دوچرخه سواری کرده. وی توی این سفر تونسته 775 دلار کمک رو به نفع کودکان سرطانی جمع کنه.
سه نفر نوجوانی که نام آنها در لیست مرگ فیسبوک قرار داشت، کشته شدند!
در تاریخ 17 آگوست یک لیست 69 نفری از نوجوانان یک شهر در کلمبیا به نام Puerto Asis در فیسبوک منتشر شد که از آنها خواسته شده بود ظرف سه روز شهر را ترک کنند و گرنه کشته خواهند شد.
در تاریخ 15 آگوست تو پسر 16 و 17 ساله در حالی که با هم سوار موتور بودن و به سمت شهر دیگری می رفتند کشته شدند. دو روز بعد اولین لیست منتشر شد که اسم دو نوجوان کشته شده بهمراه 67 نفر دیگر در آن قرار
.داشت.
ابتدا پلیس فکر می کرد که این فقط یه شوخیه و اونو نادیده گرفت ولی چند روز بعد لیست دیگری نیز منتشر شد که در آن 31 اسم دیگه وجود داشت و تعداد اسامی به 100 نفر رسید.
در 20 آگوست یه پسر 19 ساله نیز کشته شد و یه پسر 16 ساله نیز توسط همون قاتل زخمی شد که نام هر دو در لیست وجود داشت.
مقامات قضایی کلمبیا 5 ملیون پزو معادل 2750 دلار جایزه برای کسایی که اطلاعاتی در مورد قاتل ارائه کنن، تعیین کرده اند و والدین بقیه کسایی که اسمشون توی لیست هست اونا رو به خارج شهر فرستادن.
اینم یه سه چرخه با حال که می شه توش زندگی کرد و توسط یه شرکت آلمانی ساخته شده.
این باراک اوباما ست به همراه دو تا دخترش که از یه کتاب فروشی دارن بیرون می یان و رمان جدید جاناتان فرانزن (Jonathan Franzen) رو خریده که قراره از 31 آگوست (یه هفته دیگه) به فروش برسه.
اینم از مزایای ریس جمهور بودن.
از این کابل برای فعال کردن چانی انفجار بمب اتمی استفاده می شه و تنها به قیمت 5 دلار در بازار سیاه آمریکا به فروش می رسه. داشتنش هم هیچ مشکل قانونی نداره.
آقای احمدی نژاد دفعه بعد رفتی نیویورک اجلاس سازمان ملل چند تا از اینا بخر همراه خودت بیار بعدا لازم می شه. حداقل می ری اونجا یه کار مفید انجام بده.
در حالی که این مسافر ها دارن بیرون ساختمون معروفی توی آمریکا عکس یادگاری می گیرن و پشتشون به وسایل همراه شونه یه نفر داره چیزی های قیمتی شون رو از کیف ور می داره.
 وقتی اونا بر می گردن می بینن پول و کارت اعتباری و ... توی کیف نیست!
حالا مونده بودن که چکار کنند که یه دفعه به فکرشون می رسه عکس هایی که گرفتن رو  چک کنند شاید دزده توی عکس افتاده باشه که در کمال تعجب می بینن که توی عکس یکی دست کرده توی کیف شون.
و حدس می زنن که دزده باید توی ساختمون باشه فورا می رن تو و عکس رو به پلیس هایی که اونجا نگهبانی می دادن نشون می دن و با کمی جستجو دزده رو با تموم وسایل دزدی پیدا می کنند.
این یه خودکار با حاله که تقریبا تمام ابزار های اندازه گیری روشه.
این عکس قسمتی از شهر نیوارلان (New Orleans) رو نشون می ده که چهار سال پیش بر اثر طوفان کاترینا صدمات زیادی دیده بود.
بالایی مربوط به یه هفه پیشه و پایینی مربوط به زمان طوفان.
رکورد تایپ کردن اس ام اس شکسته شد.
یه دختر اهل انگلیس با تایپ کردن یه جمله مشکل در زمان 25.94 ثانیه به کمک گوشی لمسی جدید سامسونگ به نام Galaxy S تونست این رکورد رو بشکنه.
جمله ای که برای این منظور استفاده می شه و توسط گینس تعیین شده اینه:
“The razor-toothed piranhas of the genera Serrasalmus and Pygocentrus are the most ferocious freshwater fish in the world. In reality they seldom attack a human.”
قبلا رکورد تایپ این جمله 35.54 ثانیه بود.
طبق گفته خودش، این دختر در روز 40 تا 50 اس ام اس به دوستش می فرسته و برای همین اینقدر سریع می تونه تایپ کنه.
بلاخره کره شمالی هم به فیسبوک پیوست.
کره شمالی تحت نام کاربری uriminzokkiri عضو فیسبوک شده و تا لحظه ارسال این خبر 65 تا دوست داره.
البته چند وقت قبل این کشور اکانتی در تویتر و یوتیوب نیز برای خودش ساخته بود و نکته جالب اینه که کره جنوبی اکانت کره شمالی رو بلاک کرده.
نمی دونم این 65 نفر رو روی چه حساب اضافه کردن ولی می تونید شانستون رو امتحان کنید و درخواست دوستی بدین.
اما چیزی که مشخصه اگه احمدی نژاد درخواست بده حتما قبول می کنن.
این دیوار یه خونه توی آلمانه که با بیش از 120 دوچرخه قدیمی تزئین شده.
این قایق با حال که شبیه کوسه ست هم می تونه زیر آب حرکت کنه و هم روی آب. سرعتش وقتی کاملا زیر آبه 20 مایل بر ساعته و وقتی کاملا رو سطح آب حرکت میکنه سرعتش به 50 مایل بر ساعت می رسه. همچنین می تونه تا 12 فوت توی هوا پرش کنه.
تاریخ اینترنت بخش سوم
تاریخ اینترنت بخش دوم
تاریخ اینترنت بخش اول
ترافیکی سنگین در جاده بین پکن و تبت که طولش به بیش از 100 کیلومتر می رسه و از 9 روز پیش شروع شده تا الان ادامه داره. بعضی از راننده ها که اکثرا کامیون دار هستند خودشون رو با ورق بازی کردن سرگرم می کنند.
البته این ترافیک طولانی ترین ترافیک ثبت شده نیست و رکورد دار، ترافیک 175 کیلومتری شهر لیون تا پاریس در فرانسه ست که در سال 1980 اتفاق افتاده.
 اینم چوب غذا خوری چینی که شبیه قطار فشنگی ژاپن (224 مایل در ساعت سرعت داره) ساخته شده و قیمتش 8 دلاره.
اگه ژاپن رفتین و خواستین با این دستگاه بازی کنین یادتون باشه که لیوان و بشقاب شکستنی روی اون نذارین و از خودتون چیزی متصاعد نکنین.
این مقایسه ایه بین کتاب کاغذی و کتاب الکترونیکی
یکی از مشتری های یه بانک آمریکایی وقتی به حساب اینترنتیش سر می زنه بجای اینکه پولی توی حسابش باشه، می بینه 888,871.91 دلار بدهکاره!
اگه یه وقت واسه شما همچین اتفاقی افتاد:
اولا آرامش خودتونو حفظ کنین چون از این اشتباه ها پیش می یاد حتی توی آمریکا.
دوما به خواهر مادر کسی کار نداشته باشین حتی خواهر مادر احمدی نژاد چون احتمال اینکه اونا مقصر باشن صفر نیست ولی خیلی کمه.
سوما خوشحال باشین و نیمه پر لیوان رو ببینین چون قبلش ملیونر بودین و خودتون خبر نداشتین.
این پسر بچه 11 ساله انگلیسی دارای بیماری نادریه که اگه بخوابه ممکنه تنفسش از کار بیوفته بهمین دلیل والدینش هر شب مراقبشن.
حالا اگه فکر می کنی زندگی سختی داری، خودتو بذار جای اون یا پدر و ماردش.
اینم وضع زندگی سیل زدگان پاکستانی.
 یه کاندید انتخاباتی در فیلیپین رو پلاکارد تبلیغاتیش نوشته "I will do my best but I can't promise anything."
چه عجب یه سیاستمدار راستگو هم پیدا شد. قابل توجه احمدی نژاد، سر دسته تمام سیاستمدارای دروغگو.
تابلو نقاشی "Poppy Flowers" ونگوگ از موزه محمود خلیل مصر دزدیده شد. ارزش تقریبی این نقاشی 50 ملیون دلار اعلام شده.
البته قبلا هم این نقاشی در سال 1978 از همین موزه دزدیده شده بود و دو سال پیش در کویت پیدا و به دوباره به موزه برگردانده شد.
لازم به ذکر هست که سال پیش هم 9 نقاشی دیگه از این موزه دزدیده شد که دوباره پیدا و برگردانده شده.