عدم مشاهده عکس ها

به دلیل فیلتر شدن گسترده سایت های اشتراک و میزبانی عکس توسط رژیم، در صورت عدم مشاهده عکس ها از ابزار های دور زدن این فیلتر استفاده کنید.
 اینم یه کیک عروسی با حال
به گفته یه تیم تحقیقاتی، هر مکعب روبیک با هر حالت رو می شه با 20 حرکت یا کمتر حل کرد. لازم به ذکر هست که مکعب روبیک 43,252,003,274,489,856,000 حالت رو می تونه داشته باشه.
اینم یه خونه رویایی که بر اساس تکنولوژی های سبز ساخته شده و برق آن از انرژِی خورشیدی و آب آن از بارون تأمین می شه و در کاستاریکا قرار داره.

این دختر 23 ساله کانادایی برای اینکه بتونه کمک 20 هزار دلاری از موسسه خیریه دریافت کنه خودشو به مریضی زده بوده و ادعا می کرده که سرطان داره.
حتی قرار بوده براش یه کنسرت خیره برگذار کنند و یه سفر مجانی به دیزنی لند بره!
حالا این قضیه رو مقایسه کنید با مملکت خودمون که اگه کارت به بیمارستان و دکتر بکشه، خدا به دادت برسه.
اینم کاور یه آلبوم موسیقی!
این دهانه آتشفشانی که از نظر زمین شناسی استثناییه، توسط گوگل ارث (Google Earth) کشف شده.
این عکس قبل و بعد از جدا شدن یه تکه یخ بزرگ از گرینلند رو برا اثر گرم شدن زمین نشون می ده.
مساحت این تکه یخ حدودا 700 کیلومتر مربع می شه!

عکسی که می بینید دادگاهی در آمریکا رو نشون می ده و مردی که توی این عکس دست بند به دستش هست به جرم کشف 20 گرم کراک توی آپارتمانش دستگیر شده و داره محاکمه می شه.
حالا چرا خوشحاله؟ زنی که می بینید داره به قاضی می گه که ما باید همین امروز با هم ازدواج کنیم و بریم ماه عسل و من نمی تونم منتظر بمونم تا اون از زندون در بیاد. چون "Love can't wait. Love is immediate and demanding"!
حالا اگه قاضی زن بود شاید قبول می کرد ولی قانون عشق و عاشقی سرش نمی شه! زنه یا باید یه مدت بره گل بچینه یا ماه عسل رو بره زندون.
 اینم یه نوع مبلمان واسه کسایی که عاشق گربه اند. اگه رفتین خونه کسی و همچین چیزی دیدین وحشت نکنین.
به کمک سایت زیر می تونین انواع فایل های صوتی،تصویری و متنی رو به صورت آنلاین و بدون نیاز به نصب هیچ گونه برنامه ای، به فرمت دیگه ای تبدیل کنید.
http://www.online-convert.com
یکی از ویژگیهای خیلی به درد بخور این سایت اینه که می تونین بجای آپلود فایل، لینک دانلودش رو جهت تبدیل به سایت بدین. مثلا لینک یه فیلم توی یوتیوب رو بهش می دین و بعد اونو به فرمت قابل نمایش روی موبایل به شما تحویل می ده.
بعضی ایده ها در عین سادگی نتیجه باحالی دارند.
توی این عکس یه موزه در دانمارک رو می بینید که پشت بومش دارای یه قسمت دوار شیشه ایه که به هفت قسمت رنگی تقسیم شده.
همینطور که در عکس می بینید دیدن مناظر بیرون از داخلش خیلی زیبا و خیره کننده ست.
این مرد 61 ساله آمریکایی رو در حالی که داشته توی پارک و در ملع عام با یه مانکن پلاستیکی حال می کرده دستگیر می کنن. البته به گفته شاهدان کار این مرد با مانکن پلاستیکی به جاهای خیلی باریکی کشیده شده بود!
این اتفاق اونم توی آمریکا واقعا عجیبه!
چند تا نکته این خبر نهفته هست که باعث می شه یکم به مملکتمون امیدوار بشم!
یکیش اینه که توی آمریکا هم گشت ارشاد هست.
دوم اینکه وقتی اماکن می یاد و به لباس فروشی ها می گه که مانکن های پلاستیکی نباید تحریک کننده باشن، ما می خندیم و مسخره می کنیم در حالی که اونا فکر اینجا رو کردن!
اینم میز پیک نیک که می تونین جمعش کنین و بذارین صندوق عقب ماشین!
جهت خنده
بعد از مدت ها خبری رو در مورد ایران و ایرانی توی منابع خارجی خوندم که نه تنها مایه شرمساری نبود بلکه باعث افتخاره.
موتوری که می بینید توسط یه ایرانی به نام محمد رضا شجاعی طراحی شده و اسمش هم اسطوره (Ostoure) گذاشته شده که بیشتر باعث افتخار می شه.
این موتور علاوه بر ظاهر بسیار زیبایی که داره دارای سیستم کنترل شبیه به هواپیماست.
خدایا بر محمد رضا شجاعی ها بیافزا و از احمدی نژاد ها بکاه. الهی آمین.
ناسا می خواد یه فضاپیما بفرسته به سیارک RQ36 که انتظار می ره در سال 2182 با زمین برخورد کنه. هدف این ماموریت نمونه برداری و تهیه نقشه از سیارک مذکور اعلام شده.
بیا اونا فکر کجاها رو دارند و ما کجا؟ حالا احمدی نژاد هر روز بیا بگو که ما می خوایم آدم بفرستیم فضا. یک روز می گه تا 2019 می فرستیم یه روز می گه تا 2017. فردا می گه تا 2015 و ... یه دفعه می یاد می گه فرستادیم و طرف رفته و بر گشته.
گیرمم فرستادیم، که چی حالا؟ ملت توی نون شبشون موندن، فضا رو می خوان چکار که توی عوضی می یای پوزشو می دی؟
یه عکاس 7 ماه رو صرف گرفتن این عکس از پلنگ برفی کرده که فقط 3500 عدد از اون وجود داره.
چند نمونه عکس قدیم و جدید که سعی شده حالت عکس ها مشابه باشه.
به گفته گوگل تعداد 129,864,880 عدد کتاب در جهان وجود داره که اگه بخواین هر روز یکی شون رو بخونین حدودا 356 هزار سال طول می کشه!
جام جهانی سونا با مرگ یکی از فینالیست ها به پایان رسید!
این مسابقات از سال 1999 هر ساله در کشور فنلاند برگذار می شه و طبق قانون نفر آخری که بتونه سونای 110 درجه ای رو تحمل کنه برنده می شه.
در این دوره از مسابقات در حالی که فقط دو شرکت کننده روس و فنلاندی باقی مونده بودند، کار هر دو به بیمارستان کشید و شرکت کننده روس مرد.
ضمن عرض تسلیت به بازماندگان شرکت کننده روس، یه پیشنهاد می دم به سیاست مدارها از جمله احمدی نژاد که اینقدر ادعاش می شه.
اونم اینه که از این به بعد بجای مناظره و این سوسول بازی ها، مثل مرد بشینین توی همچین سونایی و هر کی برنده شد، اون راست می گه. هر کی هم نفله شد شهید حساب می شه.
دور اول رو خاتمی و جنتی بر گذار کنن تا تکلیف این یک میلیارد دلار مشخص شه (پیشاپیش به خانواده شهید جنتی تسلیت عرض می کنم).
این هلیکوپتر کنترل از راه دور 65 دلاری می تونه هم عکس بگیره و هم فیلم برداری کنه. واقعا مفته!
این نیمکت 324 متری در پارکی در انگلستان ساخته شده و 300 نفر قادر به نشستن روی اون هستن.
استفاده از گوگل ارث (Google Earth) برای گیر انداختن شهروندانی که از دادن مالیات استخر های خود فرار می کنن توسط برخی دولت ها از جمله یونان.
یه مرد توی آمریکا زن و بچه شو ول می کنه از ایالت اوهایو بلند می شه و می ره ایالت فلوریدا و بصورت مخفیانه با یه زن جوونتر ازدواج می کنه و زن دومش هم عکس های عروسی رو توی فیس بوک می ذاره.
بعد یکی از فامیل های زن اول عکس های عروسی رو توی صفحه blonde Florida lady می بینه و گندش در می یاد و این قضیه به تلوزیون و روزنامه ها کشیده می شه.
جالبیش اینجا بوده که مرده وقتی می خواسته بره دیدن زن دومش به زن اول می گه که من می رم چین در حالی که پاسپورتش تمام مدت توی خونه بوده!
حالا من چند توصیه به مردایی دارم که می خوان چند تا زن بگیرن. مهمترین توصیه ام اینه که آدم باشین و بشینید سر خونه زندگیتون و دنبال دردسر نگردین.
حالا اگه نمی تونین آدم باشین پس:
1- حتما به زن دومتون تاکید کنین که آدم غیرتی هستین و عکس های عروسی رو توی اینترنت نذاره.
2- جای اینکه دروغ بگین که می رین مسافرت خارج، زن و بچه رو بفرستین خارج که هم خودتون با خیال راحت با زن دومتون باشین و هم زن و بچه تون برن مسافرت یه حالی بکنن. اینجوری عذاب وجدان هم نمی گیرین. اگه هم می خواین یه مدت طولانی دکشون کنین بهشون بگین یه سر برن اطراف مرز ایران و عراق که جای با حالیه.
3- اگه مسلمون نیستین به اسلام بگروین که هم میتونین 4 تا زن بگیرین و هم می تونین صیغه کنین که خرج و دردسرش کمتره.
یه کیک عروسی با حال برای زوج هایی که عاشق برق و الکترونیک اند.

این یه صفحه بازیافت آب گرم حموم و استفاده مجدد از اون برای گرم کردن آب سرد و صرفه جویی در مصرف انرژیه.
اینم یه عده که منتظر فرود هلیکوپتر اوبامان و فقط به خاطر رئیس جمهور محبوبشون و نه نون شب و یا پاچه خاری، دارن باد هلیکوپتر رو تحمل می کنن!
بعضی وقتا آدم یه چیزایی میخونه و می بینه که واقعا توش می مونه!
این بچه 7 ساله اهل انگلستان که بیشتر از مناظر طبیعی و با آبرنگ نقاشی می کنه، در یک نمایشگاه نقاشی تونسته طی 27 دقیقه 33 تا از نقاشی هاشو در کل به مبلغ 200 هزار دلار بفروشه!
جالبیش اینجاست که عده ی زیادی از دو روز قبل جلو در نمایشگاه نوبت گرفته بودن و 700 نفر فقط تو لیست انتظار این پسره بودن.
حالا درسته ما از هنر چیزی حالیمون نیست ولی دیگه چهار تا نقاشی درست حسابی که دیدیم و فرق نقاشی خوب و بد رو می دونیم. خدایش این نقاشی ها چیز خاصی ندارند و هر کی یکم نقاشی بلد باشه می تونه بکشه.
پس چطور تونسته اونا رو 200 هزار دلار بفروشه؟ شاید بخاطر سن و سال پایینش باشه. ولی اگه همین پسره با همین نقاشی ها می رفت کنار خیابون اونا رو به فروش می ذاشت، همشون رو 1000 دلارم ازش نمی خریدن.
پس دلیلش چیه؟ فکر کنم همش به خاطر تبلیغات بوده. تو این دور و زمونه با تبلیغات می شه کلاغ رو جای قناری فروخت! ولی اینکار ارزش نقاشی
های خوب رو پایین می یاره و انگیزه رو از هنرمندای واقعی می گیره.
چینی ها جدیدا مخشونو کار انداختن و ایده های با حالی ارائه می دن.
این ماکت یه نوع اتوبوسه که ماشین ها می تونن از زیرش رد شن!
با توجه به آخرین آمار ارائه شده 22.7 درصد زمان کاربران اینترنت صرف گشت و گذار در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و تویتر می شه و پس از اون بازی های آنلاین با 10.2 درصد و چک کردن ایمیل با 8.3 درصد قرار داره.
پلیس ترافیک شهر دهلی هند به کمک گزارشات شهروندان این شهر در فیس بوک اقدام به صدور برگ جریمه برای رانندگان خاطی می کنه!
تا حالا 665 برگه جریمه بر اساس عکس های گرفته شده ی کاربران صفحه Delhi Traffic Police که بیش از 18000 علاقه مند داره، صادر شده.
با توجه به جمعیت 12 ملیونی دهلی و وجود تنها 5 هزار پلیس ترافیک در این شهر، این روش کمک خوبی به کنترل ترافیک خواهد کرد.
در یک مسابقه شکار پشه که توسط یه شرکت تولید کننده حشره کش برگزار شد یه زن تایوانی با شکار 4 ملیون پشه، برنده جایزه 3000 دلاری شد! وزن پشه های شکار شده 3 پوند و 5 اونس معادل 1.5 کیلو گرم شد.
اگه این شرکت چند بار دیگه این مسابقه رو برگذار کنه هم نسل پشه منقرض می شه هم خودش ورشکست می شه!
یه وقت فکر نکنین با این کفشه می شه مثل صفحه کلید واقعی تایپ کرد!
کی می گه تو این دور زمونه دیگه دختر خوب پیدا نمی شه؟ بیا اینم یه نمونه که دل شیر داره!
این دختر 14 ساله هلندی قصد داره دور دنیا رو به تنهایی با قایقش طی کنه! دختره هفته پیش وقتی دادگاهی در هلند اجازه این کار رو بهش داد، هلند رو به مقصد پرتقال ترک کرد.
از ما که گذشته! ولی هر کی دنبال همچین دختریه هر چه زودتر یه قایق جور کنه بره وسط اقیانوس آرام منتظر بشینه همین که رد شد، مخشو بزنه!
تو این عکس یه دزد رو می بینید که صورتشو پوشونده و با اسلحه ای که دستشه وارد یه مغازه موبایل فروشی در آمریکا شده و فروشنده خانم رو تهدید می کنه و ازش می خواد که هر چی توی صندوق هست بهش بده.
تا اینجاش که چیز عجیبی اتفاق نیافتاده!
بعد فروشنده 20 ساله شروع می کنه به ارشاد کردن دزده و بهش از خدا و مسیح می گه و اینکه می دونم تو آدم خوبی هستی و مجبور به اینکار شدی! خلاصه بعد از 5 دقیقه صحبت کردن، دزده که تحت تاثیر قرار گرفته بوده، دست خالی مغازه رو ترک می کنه و در حین رفتن به دختره می گه که اسلحه اش قلابیه!
من دختره رو ندیدم و نمی دونم دزده واقعا تحت تاثیر حرفای دختره قرار گرفته بوده یا خود دختره؟ ولی دزده چند ساعت بعد می ره و به یه مغازه کفش فروشی دستبرد می زنه!
خلاصه اگه یه وقتی توی همچین موقعیتی قرار گرفتین، سعی کنید این روش رو هم امتحان کنید و به اصطلاح طرف رو امر به معروف و نهی از منکر کنید.
البته بگذریم از دزدایی که اون بالاها نشستن و قرآن و ترجمه تفسیرش، ... همه رو حفظن و چنان از خدا حرف می زنن که آدم فکر می کنه خدا پسر خاله شونه! به اونا می خوای چی بگی و چجوری ارشادشون کنی؟
این مرد خوش شانس تونسه خرچنگ دریایی زرد صید کنه که احتمال وجودش 1 در 30 ملیون خرچنگه.
نیکلاس سارکوزی در این اوضاء و احوال بد اقتصاد جهانی واسه رو کم کنی، سفارش هواپیمایی رو داده که از هواپیمای باراک اوباما بزرگتر باشه.
این هواپیما با تغییراتی که در ایرباس A330-200 داده می شه در حال ساخت هست و تا ماه اکتبر آماده می شه.
هواپیمای مذکور تنها 2 فوت از هواپیمای اوباما بزرگتره و قیمتش هم 176 ملیون یورو هست. این هواپیما علاوه بر تجهیزات استاندارد هواپیما یه رئیس جمهور مانند سیستم دفع موشک، سیستم رمز گذاری تماس ها و ...، به دستور سارکوزی دارای تجهیزات اضافی هست از جمله سیستم فیلترینگ هوا (تا سرکوزی موقع پرواز بتونه سیگارش رو دود کنه)، دوش و وان بزرگ حمام، اتاق خواب بزرگ، اتاق کنفرانس و ....
اسمش هم گذاشته Air Sarko One (این دیگه خیلی خنده داره). جالبی این اسم وقتی بیشتر می شه که بدونین اسم هواپیمای اوباما Air Force One هست!
از همین جا به احمدی نژاد پیشنهاد می کنم واسه اینکه از قافله عقب نمونه سفارش یه آپولو به ناسا بده البته اگه اینم شامل تحریم نشه. اسمش هم بذاره Air Ahmadi One
از این به بعد ساکنین آمریکای شمالی و اروپای غربی می تونند وضیعت آب و هوای منطقه خود را به صورت زنده و بلا درنگ در گوگل ارث (Google Earth) مشاهده کنند. این سرویس در ورژن 5.2 این برنامه قابل استفاده ست و فرق اون با سایت های مشابه پیش بینی آب و هوا در اینه که این سرویس به صورت زنده وضعیت فعلی آب و هوا رو نشون می ده در صورتی که بقیه سرویس های مشابه آب و هوا رو پیش بینی می کنند و امکان خطا وجود داره.
هفته پیش دندون مصنوعی بالایی وینستون چرچیل (Winston Churchill) که باعث شد اون در زمان جنگ جهانی دوم بتونه به راحتی در انظار عمومی ظاهر بشه و به قولی باعث نجات جهان شد، در یه حراجی به مبلغ 15200 پوند معادل 23723 دلار به فروش رسید.
چرچیل دندان پزشک خود، ویلفرد فیش (Wilfred Fish) رو نامزد دریافت مقام سلحشوری کرده بود.
یه عکاس روسی دست به ترکیب کردن عکس های زمان جنگ جهانی دوم با عکس های فعلی بعضی مکانهای خاص زده که نتیجه ش جالب و دیدنی شده.
برای دیدن عکس های بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:
http://sergey-larenkov.livejournal.com/