عدم مشاهده عکس ها

به دلیل فیلتر شدن گسترده سایت های اشتراک و میزبانی عکس توسط رژیم، در صورت عدم مشاهده عکس ها از ابزار های دور زدن این فیلتر استفاده کنید.
تو این عکس یه دزد رو می بینید که صورتشو پوشونده و با اسلحه ای که دستشه وارد یه مغازه موبایل فروشی در آمریکا شده و فروشنده خانم رو تهدید می کنه و ازش می خواد که هر چی توی صندوق هست بهش بده.
تا اینجاش که چیز عجیبی اتفاق نیافتاده!
بعد فروشنده 20 ساله شروع می کنه به ارشاد کردن دزده و بهش از خدا و مسیح می گه و اینکه می دونم تو آدم خوبی هستی و مجبور به اینکار شدی! خلاصه بعد از 5 دقیقه صحبت کردن، دزده که تحت تاثیر قرار گرفته بوده، دست خالی مغازه رو ترک می کنه و در حین رفتن به دختره می گه که اسلحه اش قلابیه!
من دختره رو ندیدم و نمی دونم دزده واقعا تحت تاثیر حرفای دختره قرار گرفته بوده یا خود دختره؟ ولی دزده چند ساعت بعد می ره و به یه مغازه کفش فروشی دستبرد می زنه!
خلاصه اگه یه وقتی توی همچین موقعیتی قرار گرفتین، سعی کنید این روش رو هم امتحان کنید و به اصطلاح طرف رو امر به معروف و نهی از منکر کنید.
البته بگذریم از دزدایی که اون بالاها نشستن و قرآن و ترجمه تفسیرش، ... همه رو حفظن و چنان از خدا حرف می زنن که آدم فکر می کنه خدا پسر خاله شونه! به اونا می خوای چی بگی و چجوری ارشادشون کنی؟

هیچ نظری موجود نیست: