عدم مشاهده عکس ها

به دلیل فیلتر شدن گسترده سایت های اشتراک و میزبانی عکس توسط رژیم، در صورت عدم مشاهده عکس ها از ابزار های دور زدن این فیلتر استفاده کنید.
یه مرد توی آمریکا زن و بچه شو ول می کنه از ایالت اوهایو بلند می شه و می ره ایالت فلوریدا و بصورت مخفیانه با یه زن جوونتر ازدواج می کنه و زن دومش هم عکس های عروسی رو توی فیس بوک می ذاره.
بعد یکی از فامیل های زن اول عکس های عروسی رو توی صفحه blonde Florida lady می بینه و گندش در می یاد و این قضیه به تلوزیون و روزنامه ها کشیده می شه.
جالبیش اینجا بوده که مرده وقتی می خواسته بره دیدن زن دومش به زن اول می گه که من می رم چین در حالی که پاسپورتش تمام مدت توی خونه بوده!
حالا من چند توصیه به مردایی دارم که می خوان چند تا زن بگیرن. مهمترین توصیه ام اینه که آدم باشین و بشینید سر خونه زندگیتون و دنبال دردسر نگردین.
حالا اگه نمی تونین آدم باشین پس:
1- حتما به زن دومتون تاکید کنین که آدم غیرتی هستین و عکس های عروسی رو توی اینترنت نذاره.
2- جای اینکه دروغ بگین که می رین مسافرت خارج، زن و بچه رو بفرستین خارج که هم خودتون با خیال راحت با زن دومتون باشین و هم زن و بچه تون برن مسافرت یه حالی بکنن. اینجوری عذاب وجدان هم نمی گیرین. اگه هم می خواین یه مدت طولانی دکشون کنین بهشون بگین یه سر برن اطراف مرز ایران و عراق که جای با حالیه.
3- اگه مسلمون نیستین به اسلام بگروین که هم میتونین 4 تا زن بگیرین و هم می تونین صیغه کنین که خرج و دردسرش کمتره.

هیچ نظری موجود نیست: