عدم مشاهده عکس ها

به دلیل فیلتر شدن گسترده سایت های اشتراک و میزبانی عکس توسط رژیم، در صورت عدم مشاهده عکس ها از ابزار های دور زدن این فیلتر استفاده کنید.
این پسر بچه 16 سال اهل بریتانیا تونسته طی دو سال 1 ملیون دلار درآمد داشته باشه!
وی با راه اندازی یه سایت اینترنتی و فروش برنامه های کامپیوتری مرتبط با سیستم عامل Mac OS X بصورت پکیج و به قیمت پایین و در زمان محدود به این موفقیت دست پیدا کرده.
این پسر بچه که اسمش Christian Owens در سن 7 سالگی با کامپیوتر آشنا شده و سه سال بعد به صورت خودآموز شروع به یادگیری طراحی وب کرده و چهار سال بعد در سن 14 سالگی (سال 2008) شرکت خودش رو تاسیس کرده و پس از اون با راه اندازی یه سایت اینترنتی ساده کسب و کار خودشو شروع می کنه.
وی ابتدا با برنامه نویسانی که قصد داره برنامه هاشونو توی سایتش قرار بده مذاکره می کنه و از اونا تخفیف می گیره و سپس مثلا 15 برنامه رو که در مجموع قیمتشون در سایت های دیگه  400 دلار می شه به صورت پکیج و یکجا و در مدت زمان یک ماه به قیمت 40 دلار می فروشه!
وی با همین ایده به نظر ساده توسنه طی دو سال اول شروع کارش 700 هزار پوند که معادل یک ملیون دلار می شه، درآمد کسب کنه. در حال حاضر شرکتش 8 کارمند بزرگسال داره از جمله مادر 43 سالش.
به گفته خودش نمی دونه 10 سال دیگه در چه موقعیتی خواهد بود ولی هدفش اینه که تا اون زمان درآمدش رو به 100 ملیون پوند برسونه و کسب و کارش رو توسعه بده!

هیچ نظری موجود نیست: