عدم مشاهده عکس ها

به دلیل فیلتر شدن گسترده سایت های اشتراک و میزبانی عکس توسط رژیم، در صورت عدم مشاهده عکس ها از ابزار های دور زدن این فیلتر استفاده کنید.
یه مرد آمریکایی به نام Nick Newcomen با طی کردن 12,238 مایل در 30 ایالت آمریکا بوسیله ماشین تونسته به کمک GPS بزرگترین نوشته جهان رو که فقط از طریق گوگل ارث (Google Earth) قابل خوندنه به نام خودش ثبت کنه. چیزی که وی نوشته همونطور که توی عکس مشخصه "Read Ayn Rand" هست.
لازم به ذکره که خانم آين رند (Ayn Rand)، نویسنده و فيلسوف آزادي خواه بوده که رمانهای Atlas Shrugged و The Fountainhead اون از جمله رمانهای پرفروش دنیاست.
به گفته این شخص که یکی از طرفداران این نویسنده است، هدف وی از اینکار جلب توجه جهانیان به آثار این نویسنده و تشویق اونها به خوندنشون بوده. وی گفته که اگه مردم آثار اونو بخونن و با اندیشه های اون بیشتر آشنا بشن و بهش عمل کنن، دنیا جای آزادتر و بهتری خواهد بود.
برای نوشتن این جمله وی ابتدا دستگاه GPS خودشو روی گوگل ارث تنظیم کرده و اونو توی ماشین قرار داده بوده در نتیجه با حرکت ماشین، مسیر حرکت اون توی نقشه گوگل به صورت این نوشته ثبت شده. و برای مواقعی که نمی خواسته چیزی در گوگل ارث ثبت بشه، دستگاه GPS رو خاموش می کرده.
وی ابتدا کلمه Rand رو نوشته سپس به شمال رفته و کلمه Read رو نوشته و در آخر کلمه Ayn رو نوشته.

هیچ نظری موجود نیست: